Wat kan social media voor jouw bedrijf betekenen?
Social media brengt je klant dichter bij jou, jou dichter bij je klant en jou en je medewerkers dichter bij elkaar. Maar hoe? In deze training word je meegenomen in het landschap van social media. Op een praktische manier word je uitgelegd wat social media voor jouw bedrijf kan betekenen en hoe je dat zou kunnen organiseren. Met de handvatten die je krijgt ga je aan de slag om doelstellingen te formuleren, te luisteren en vooral te leren. Naar aanleiding hiervan maak jij je keuzes en zet je de eerste of vervolgstap naar een succesvolle inzet van social media.
Je kunt een terugkomdagdeel koppelen aan deze training. Na twee weken worden in een dagdeel alle learnings met elkaar besproken en help ik je keuzes te maken en beslissingen te nemen.
Voor wie?
Directie, management, leidinggevenden.
Wat kun je verwachten?
Het is een actieve training waarin je in 3,5 uur leert hoe je social media voor jouw bedrijf in kunt zetten. Na deze training weet je:
- • welke social media er zijn en waar je ze voor gebruikt
- • hoe je luistert naar klanten, concurrenten, relaties
- • hoe je erachter komt welke social media voor jouw bedrijf geschikt is
- • hoe je negatief en positief het gesprek aangaat, omgaan met kritiek dus
- • hoe je doelstellingen voor social media formuleert
- • wat nodig is in jouw bedrijf om social media succesvol in te zetten.
Geïnspireerd raken?
Na deze training heb je de kennis en vaardigheden om te ontdekken hoe je social media voor jouw bedrijf inzet. Deze training wordt voor jouw bedrijf op maat gemaakt. Je kunt je hiervoor dus niet inschrijven. Neem contact op voor een offerte.